Je hoeft het niet alleen te doen
Je zorgt voor iemand die belangrijk is voor jou.
Misschien doe je dat al heel lang.
Misschien voelt dat gewoon normaal voor jou.
Maar zorgen voor iemand vraagt veel.
Soms meer dan je zelf doorhebt.
En vaak probeer je alles alleen te blijven dragen.
Met een EK-traject brengen we de mensen samen die willen dat het goed gaat met jou.
Familie, vrienden, buren, kennissen… mensen die mee willen nadenken en helpen.
Wij organiseren een conferentie waar jullie samen bekijken:
- wat er moeilijk loopt,
- wat jij nodig hebt,
- en wie op welke manier iets kan betekenen.
Zo hoef jij niet langer alles alleen te regelen of telkens opnieuw hulp te vragen.
De zorg en verantwoordelijkheid worden gedeeld.
Zodat jij dit kan blijven volhouden, op je eigen manier.

